3 راه برای مقیاس و بهینه سازی برنامه های Telehealth

Telehealth یک مسیر برای مراقبت های آنلاین  مبتنی بر اطلاعات و بینش مدیران بیمارستان و سیستم های بهداشتی و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی و نظرسنجی از متخصصین و مقالات تحقیقی است. همچنین مراقبت سلامتی از راه دور ، گزارش انعطاف پذیری سیستم عامل های تحویل گیرنده و نحوه قرار گرفتن آنها در مراقبت یکپارچه را بررسی می کند

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

برخورداری از مراقبت های بهداشتی با کیفیت، مطلوب همه و یکی از ویژگی های جامعه رو به پیشرفت است. با توجه به امکانات آموزشی که صنعت آموزش الکترونیکی به متخصصان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد، بهبود مراقبت ها می تواند در عرض چند ثانیه با کل اعضای تیم، بیمارستان یا حتی کل صنعت بهداشت و درمان به اشتراک گذاشته شود. این انتقال سریع اطلاعات به منزله یک فرصت آموزشی بی نظیر است و به متخصصان امکان می دهد تا به روزترین مراقبت ها را برای بیماری های مختلف ارائه دهند.

بسیاری از مواقع بیماران مجبور می شوند کیفیت را فدای بودجه محدود خود کنند. اما سلامت از راه دور به بیماران امکان می دهد هزینه های پزشکی خود را کاهش دهند و در نهایت دستشان برای گرفتن دریافت مراقبت های بهتر بازتر خواهد بود. علاوه بر این، سلامت از راه دور ادامه تحصیل و افزایش اطلاعات را برای افرادی که در صنعت بهداشت و درمان مشغول به کار هستند را افزایش می دهد و همین مسئله موجب بهبود مراقبت های بهداشتی در سطح کلان جامعه می شود. سلامت از راه دور به دلیل در دسترس بودن و ابتکاراتی که برای ارائه‌ی عادلانه تر مراقبت های بهداشتی برای همه دارد، یک زمینه در حال رشد است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

صرف نظر از جایی که سازمان شما در طول طیف بلوغ  پزشکی از راه دورقرار دارد ، در اینجا سه ​​زمینه برای بهینه سازی ارزش برنامه شما وجود دارد:

- استفاده از نیازهای جامعه و بیماران به عنوان نقطه شروع برای در نظر گرفتن خدمات جدید از راه دور است. بسیاری از خدمات مشاوره از راه دور به دلیل اینکه توسط یک پزشک یا دفتر امور مالی شروع به کار می کنند ، به صورت ناگهانی مورد استفاده قرار می گیرند. ابتدا به بیماران خدمت کنید سپس پزشکان خود به شما میپیوندند و بازپرداخت های خود را نیز دریافت خواهند کرد.

- خدمات از راه دور را در مراقبت های مبتنی بر ارزش ها قرار دهید. خدمات Telehealth روشی مؤثر برای کاهش هزینه های ارائه خدمات درمانی است  و آنها را به ابزارهایی با ارزش برای استفاده در مدل های بازپرداخت مبتنی بر ارزش تبدیل می کند که متخصصین را برای تجویز روش های درمانی صحیخ با هزینه های تشویق کرده و به آنان پاداش میدهد.

- برای هماهنگی مراقبت در سراسر تنظیمات مراقبت سلامت از راه دور با ردیابی وضعیت سلامتی بیماران پس از ترخیص ، میزان استفاده از روش های درمان از راه دور را بهینه کنید. نظارت از راه دور بر سلامت آنها در خانه یا در موارد مراقبت های حاد می تواند منجر به نتایج بهتر و هزینه های پایین تر شود.

 

همچنین بخوانید:

مزایای بیشمار تله مدیسین در هدف ارتوپدی

نقش تله ویزیت در آزمایش‌های بالینی

مزایای تله مدیسین برای بیمارانی که از درد رنج می برند چیست؟

بالا