چرا تله ویزیت یک راه حل مناسب است؟

تله ویزیت این گونه تعریف می شود که یک ویزیت از راه دور که بین یک بیمار و یک پزشک انجام می شود. کاربرد این نوع ویزیت به طور فزاینده ای افزایش یافته است و در شرایط خاص علاوه بر ویزیت تلفنی و متنی، ویزیت چهره به چهره نیز انجام می گیرد. این ویزیت های آنلاین معمولا بعد از تشخیص و تعیین درمان پزشکی مناسب انجام می گیرد.

 

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

تله ویزیت به شما اجازه می دهد زمان، مکان و جهت اولیه موضوع ویزیت را تعیین کنید.همانطور که ذکر شد، تتظیم نوع ویزیت(روانشناسی،بالینی و...) می تواند سخت ترین کار باشد. تله ویزیت باعث می شود گفتگو در طول هفته ادامه یابد. پزشک با ویزیت سریع، سؤال های شما را پاسخ میدهد و به شما روش های تفکر و یا راه حل توصیه میکند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

هیچ “مکان حضوری” در تله ویزیت وجود ندارد. ویزیت شما هر جا که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید میتواند برگزار شود. کاربران تله ویزیت جلسات درمان خود را در تخت های دلپذیر خود، در یک پارک آفتابی یا هر جایی که احساس راحتی می کنند برای ارتباط با پزشک خود برگزار میکنند. حتی پس از آن، شما مجبور نیستید در کنار یک لپ تاپ بخوابید. هر کجا که تلفن هوشمند شما هست،  در واقع درمانگر تان آنجاست.


همچنین بخوانید:

مزایای پزشکی از راه دور

آموزش پزشکی از طریق VR

مروری بر مدیکر

بالا