ویزیت و نوبت دهی مطب خود را ساده کنید

یکی از نیازهای جدی بیماران و افرادی که به نوعی با مراکز درمانی اعم از بیمارستان ها، کلینیک ها و مطب پزشکان در ارتباط هستند، دریافت نوبت و ویزیت شدن توسط پزشک متخصص است.روش نوبت دهی و ویزیت بیمار در مطب شما چگونه است؟ آیا به پروسه نوبت دهی مطب خود دقت کرده اید؟ می دانید پروسه نوبت دهی مطب بر تعداد بیماران اثرگذار است؟ آیا بهترین شیوه نوبت دهی را می شناسید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که میتوانید با بیماران ویزیت ویدیویی را تجربه کنید و آنها را در اسرع وقت مداوا کنید؟

نوبت گرفتن از مراکز درمانی، یکی از مشکلات پیش روی بیماران و خانواده های آنها است که این مسئله در شهرهای بزرگ با توجه به ترافیک و ... جدی تر هم هست.علاوه بر این مشکلات دیگری هم وجود دارد، درصد قابل توجهی از بیماران به دلیل اینکه نمی توانند به راحتی وقت ویزیت را رزرو نمایند و یا به متخصص دسترسی داشته باشند بلافاصله اقدام به رزرو نوبت از پزشک دیگری می کنند و یا ممکن است از ویزیت شدن منصرف شوند.

 

چرا یک بیمار نمی تواند به راحتی وقت ویزیت بگیرد؟

در مطب برخی از پزشکان فقط در ساعات کاری مطب می‌توان نوبت ویزیت گرفت. اگر بیمار در خارج از ساعات کاری با مطب تماس بگیرد کسی پاسخگو نیست. بهترین راهکار این است که در ساعات غیر کاری مطب، تلفن مطب روی تلفن منشی یا فردی که شما مسئول این کارکرده‌اید دایورت شود تا هیچ تماس تلفنی‌ای بی‌پاسخ نماند.

 

راه حل چیست؟

با یک نرم‌افزار مدیریت مطب حرفه‌ای دیگر این اختلالات ایجاد نمی‌شود. چون سیستم رزرو آنلاین شما به‌صورت اتوماتیک تشخیص می‌دهد که منشی شما چه ساعت‌های را از قبل به‌واسطه تماس‌های تلفنی بیماران رزرو کرده است.اگر یک نرم‌افزار مدیریت مطب حرفه‌ای داشته باشید به‌راحتی می‌توانید سیستم رزرو آنلاین را بر روی وب‌سایت و پیج اینستاگرام خود قرار دهید. سپس پنل رزرو آنلاین داخل وب‌سایت را به سرور نرم‌افزار مدیریت مطب خود متصل کنید تا بدون اینکه تداخلی در رزروهای تلفنی و اینترنتی به وجود بیاید بتوانید یک سیستم وقت دهی حرفه‌ای در مطب یا کلینیک خود داشته باشید.

همچنین می‌توانید از طریق نرم‌افزار مدیریت مطب خود یک سیستم خودکار ارسال پیامک ایجاد کنید تا پس از هر رزرو وقت ویزیت چه به‌صورت تلفنی و چه به‌صورت اینترنتی، یک پیامک تأیید به بیمار شما ارسال شود.شما می‌توانید سیستم یادآوری هم داشته باشید. به صورتی که چند ساعت قبل از وقت ویزیت بیمار، برای او پیامک یادآوری ارسال شود. با این کار تعداد کنسلی بیماران شما به شکل قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

 

چرا نوبت دهی آنلاین؟

مزیت های فراوانی برای نوبت دهی آنلاین وجود دارد، از جمله بالا بردن سرعت و راندمان کار، افزایش تعداد بیماران، کاهش زمان انتظار بیمار، ایجاد نظم و آرامش در محیط کار، مدیریت بهتر و دقیق تر، گزارشات آماری و نمودارهای حرفه ای، جلوگیری از ازدحام بی مورد و طولانی مدت مراجعین، ارائه سرویس بهتر به بیماران، دریافت دسترسی شبانه روی بیمار به دریافت نوبت، یادآوری اتوماتیک نوبت به بیمار و ....

مهمترین نکته در نوبت دهی آنلاین جذب بیمار است. بیماران علاوه بر اینکه به توصیه نزدیکان و اقوام خود به یک پزشک مراجعه می کنند از طریق جستجو در اینترنت هم اقدام می کنند. و تکنولوژی  با زیر ساخت قوی و حرفه ای نام شما را در رتبه های اول موتورهای جستجو به نمایش می گذارد.

همین طور میتوانید به اضافه ی نوبت دهی آنلاین بیمارانتان را به صورت آنلاین ویزیت کنید،پرونده های پزشکی آنان را مورد بررسی قرار دهید و همیشه و همه جا به بیماران خود دسترسی داشته باشید و از سلامت آنان مراقبت کنید. در وقت خود و نیز وقت و هزینه بیماران خود صرفه جویی کرده و به آنان احترام بگذارید.

با ویزیت و مشاوره آنلاین و ویدیویی میتوانید بیماران راه دور و یا آنانی که نمیتوانند در زمان ویزیت حضوری مطب،حضور داشته باشند را درمان کنید و یا روند بهبودی بیمارانتان را مد نظر بگیرید.

 

همچنین بخوانید:

نقش اپلیکیشن های مشاوره آنلاین در زندگی امروز

پزشکی زیر سایه ی تکنولوژی

اینترنت اشیا به کمک پزشکان در حوزه سلامت می آید

بالا