چگونه می توانید برای نیاز روزافزون به خدمات پزشکی از راه دور آماده شوید

پزشکی از راه دور، تشخیص و درمان از راه دور بیماران از طریق فناوری ارتباطات راه دور، به سرعت در حال تبدیل شدن به یک جزء ضروری از ارائه مراقبت های بهداشتی است. با سهولت دسترسی به مراقبت های پزشکی با آسایش از خانه و کارایی که برای سیستم مراقبت های بهداشتی به ارمغان می آورد، جای تعجب نیست که تقاضا برای خدمات پزشکی از راه دور در حال افزایش است. برای اطمینان از آمادگی پزشک برای پاسخگویی به این تقاضا، چندین قدم وجود دارد که می توانید برای یکپارچه سازی موثر پزشکی از راه دور بردارید.

 

1- نیازها را ارزیابی کنید

برای آماده شدن برای هجوم پزشکی از راه دور، با ارزیابی نیازهای خاص جمعیت بیمار خود شروع کنید. این شامل تجزیه و تحلیل شرایط مشترک، قابلیت‌های تکنولوژیکی و چالش‌های دسترسی است. درک این عوامل به شما کمک می کند تا تعیین کنید کدام خدمات پزشکی از راه دور مفیدتر است و چگونه آنها را برای افزایش مراقبت از بیمار تنظیم کنید. تعامل با بیماران در این مرحله و جمع آوری بازخورد در مورد ترجیحات و نگرانی های آنها در مورد مراقبت های بهداشتی از راه دور بسیار مهم است.

 

2- انتخاب های فنی

انتخاب تکنولوژی مناسب در ایجاد یک برنامه پزشکی از راه دور موفق بسیار مهم است. شما به یک پلت فرم قابل اعتماد نیاز دارید که حریم خصوصی بیمار را تضمین کند و با قانون قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) مطابقت داشته باشد. باید هم برای بیماران و هم برای ارائه دهندگان کاربر پسند باشد و دارای ویژگی هایی مانند کنفرانس ویدیویی، پیام رسانی ایمن و یکپارچه سازی پرونده الکترونیکی سلامت باشد. برای تسهیل ارتباط واضح در طول بازدیدهای مجازی، روی سخت افزار با کیفیت، مانند دوربین ها و میکروفون ها سرمایه گذاری کنید.

 

3- آموزش کارکنان

تجهیز کارکنان خود به مهارت های لازم برای مدیریت فناوری پزشکی از راه دور ضروری است. آموزش نه تنها باید جنبه‌های فنی استفاده از نرم‌افزار را پوشش دهد، بلکه باید بهترین شیوه‌ها برای تعامل و ارتباط با بیمار مجازی را نیز پوشش دهد. ایجاد محیطی که در آن کارکنان در ارائه مراقبت های با کیفیت بالا از راه دور احساس اعتماد به نفس و شایستگی کنند، مهم است. جلسات آموزشی منظم تضمین می کند که تیم شما با آخرین پیشرفت ها و پروتکل های پزشکی از راه دور به روز می شود.

 

4- به روز رسانی سیاست

به‌روزرسانی خط‌ مشی‌های مطب خود برای گنجاندن پزشکی از راه دور یک گام مهم است. این شامل بازنگری رویه‌های زمان‌بندی، فرم‌های رضایت بیمار، و سیاست‌های بازپرداخت مطابق با مقررات بهداشت از راه دور است. اطمینان حاصل کنید که تیم شما از ملاحظات قانونی و اخلاقی ارائه مراقبت از راه دور، مانند الزامات صدور مجوز و اقدامات بین ایالتی، آگاه است. وضوح در این خط ‌مشی‌ها به جلوگیری از هرگونه سردرگمی یا مسائل حقوقی در این زمینه کمک می‌کند.

 

5- برنامه ی بازاریابی

برای جذب و حفظ بیماران برای خدمات پزشکی از راه دور، یک برنامه بازاریابی استراتژیک ایجاد کنید. این باید مزایا و در دسترس بودن گزینه‌های بهداشت از راه دور را با استفاده از کانال‌هایی که جمعیت‌شناسی بیمار شما اغلب به آن‌ها دسترسی دارد، نشان دهد. آموزش بیماران در مورد نحوه استفاده موثر از تله مدیسین نیز سطح راحتی و احتمال استفاده از این خدمات را افزایش می دهد. به یاد داشته باشید که راحتی، کاهش زمان انتظار و کیفیت مداوم مراقبت را که پزشکی از راه دور ارائه می دهد برجسته کنید.

 

6- ایوال پیوسته

در نهایت، سیستمی را برای ارزیابی مستمر خدمات پزشکی از راه دور خود پیاده سازی کنید. این شامل جمع آوری داده ها در مورد رضایت بیمار، میزان استفاده و نتایج بالینی است. از این اطلاعات برای ایجاد بهبودهای مکرر در خدمات خود، پرداختن به هرگونه مشکل فنی یا شکاف در مراقبت استفاده کنید. با ارزیابی منظم عملکرد و تأثیر پیشنهادات پزشکی از راه دور، می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها بخش ارزشمند و کارآمدی از عملکرد مراقبت های بهداشتی شما هستند.

 

در اینجا موارد دیگری را باید در نظر بگیرید

این فضایی برای به اشتراک گذاشتن مثال‌ها، داستان‌ها یا بینش‌هایی است که در هیچ یک از بخش‌های قبلی نمی‌گنجد. چه چیز دیگری می خواهید اضافه کنید؟

 

منبع: linkedin

 

همچنین بخوانید:

صنعت مراقبت های بهداشتی به پشتیبان های SaaS ایمن و سریع نیاز دارد

توسعه نرم افزار سفارشی در مراقبت های بهداشتی کلید بهبود نتایج بیماران و کاهش هزینه ها

راهنمای کامل SAAS برای صنعت مراقبت های بهداشتی

بالا