قانون برنامه زمانبندی هزینه پزشک CMS، پرداخت ها را کاهش می دهد، بازپرداخت سلامت از راه دور را پس از سال 2023 گسترش می دهد.

دولت بازپرداخت مدیکر را برای برخی از خدمات بهداشتی از راه دور تا پایان سال 2023 به پزشکان تمدید خواهد کرد.

مراکز خدمات مدیکر و مدیکید روز سه‌شنبه آخرین قانون زمان‌بندی هزینه‌های پزشک را منتشر کردند که نرخ‌های پرداخت را برای سال 2022 تعیین می‌کند. این قانون همچنین شامل مقررات متعددی است که هدف آن گسترش انعطاف‌پذیری بازپرداخت سلامت از راه دور برای سلامت روان است.

CMS انعطاف پذیری ارائه دهندگان را برای دریافت بازپرداخت Medicare برای سلامت از راه دور در زمان شروع همه گیری COVID-19 گسترش داده بود. اما این انعطاف‌پذیری فقط از طریق اورژانس بهداشت عمومی، که تا اوایل سال 2022 تمدید شد، ادامه دارد.

CMS قبلاً خدمات خاصی را به لیست خدماتی اضافه کرده بود که برای سلامت از راه دور بازپرداخت Medicare را دریافت می‌کردند اما این خدمات مانند توانبخشی قلبی و قلبی فقط از طریق اورژانس سلامت عمومی باقی می‌ماند.

قانون نهایی، مشابه نسخه پیشنهادی منتشر شده در تابستان، این خدمات را قادر می‌سازد تا سال 2023 در لیست باقی بمانند تا به ذینفعان زمان بیشتری برای ارزیابی اینکه آیا باید به طور دائم اضافه شوند یا خیر.

CMS همچنین محدودیت های جغرافیایی را برای ارائه دهندگان خدمات بهداشت روانی از طریق بهداشت از راه دور حذف کرد.

مقررات اولیه فدرال می‌گفتند که برای سلامت روان باید شش ماه قبل از خدمات بهداشتی اولیه از راه دور به پزشک مراجعه کنند. اما قانون نهایی تحت شرایط خاصی از این شرط چشم پوشی می کند و می گوید که حداقل هر 12 ماه یک بار برای این خدمات باید بازدید حضوری انجام شود.

 

 

آژانس همچنین امکان بازپرداخت خدمات بهداشتی از راه دور فقط صوتی را برای درمان اختلالات سلامت روان می دهد. اما بر اساس برگه اطلاعات مربوط به این قانون، تنها در صورتی می‌توان از سلامت از راه دور فقط صوتی استفاده کرد که بیمار قادر به برقراری تماس ویدیویی نباشد.

علاوه بر این، کلینیک‌ها و مراکز بهداشتی درمانی روستایی نیز می‌توانند خدمات بهداشت روانی را از طریق فناوری ارتباطات بی‌درنگ تعاملی ارائه کنند.

CMS همچنین تغییرات پرداختی پزشکان برای سال 2022 را به تفصیل شرح داده است. طبق قانون باید برنامه هزینه ها خنثی باشد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

آژانس یک ضریب تبدیل 33.59 دلار را برای هر واحد ارزش نسبی نهایی کرد که تعیین می کند پرداخت های Medicare بر اساس چه چیزی است. این عامل کاهش 1.31 دلاری نسبت به نرخ 34.89 دلاری سال 2021 است. نرخ تقریباً برابر با 33.58 دلاری است که پیشنهاد شده بود.

همچنین انتظار می‌رود که 3.75 درصد افزایش موقت دستمزد پزشکان برای سال 2021 منقضی شود مگر اینکه کنگره اقدامی انجام دهد. گروه‌های پزشکان از قانون‌گذاران درخواست کرده‌اند که وارد عمل شده و به افزایش دستمزدها در سال جاری ادامه دهند.

گروه‌های پزشک کاهش‌های احتمالی را محکوم کردند، به‌ویژه زمانی که ارائه‌دهندگان همچنان به مقابله با همه‌گیری COVID-19 ادامه می‌دهند.

دیوید هویت، مدیر اجرایی کالج جراحان آمریکا، در بیانیه‌ای گفت: این کاهش‌های مدیکر، سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما را تشدید می‌کند و باعث تأخیر بیشتر در مراقبت‌ها برای بیمارانی می‌شود که بیشتر به آن نیاز دارند.

CMS همچنین سیاست دیرینه خود را در مورد ارزیابی تقسیم و بازدیدهای مدیریتی (E/M) اصلاح کرد تا شیوه‌های در حال تکامل پزشک را منعکس کند.برای مثال، CMS یک ویزیت تقسیم‌شده E/M را به‌عنوان بازدیدی تعریف می‌کند که در تنظیمات تسهیلات توسط یک پزشک و یک پرستاردر یک گروه ارائه می‌شود. صورتحساب ویزیت توسط پزشک که بخش اصلی ویزیت را ارائه می دهد، صادر می شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

با این حال، یک پرونده پزشکی باید دو فردی را که ویزیت را انجام داده اند و فردی که بخش اصلی را ارائه می دهد باید آن را امضا کرده و تاریخ آن را مشخص کند.

CMS همچنین خط‌مشی‌های مربوط به خدمات مراقبت‌های ویژه را به‌روزرسانی کرد و بیان کرد که چنین خدماتی ممکن است در همان روزی که سایر بازدیدهای الکترونیکی الکترونیکی توسط همان پزشک یا یکی از همان گروه پرداخت می‌شود، پرداخت شود.

قانون نهایی شامل اصلاحات متعددی در پرداخت‌های دارویی بخش B مدیکر بود که طبق قانون هزینه‌ای که اواخر سال گذشته توسط کنگره تصویب شد، الزامی شد. داروهای قسمت B در مطب پزشک تجویز می شود.

تولیدکنندگان ملزم به ارائه میانگین قیمت فروش برای محصولات قسمت B هستند که Medicaid آنها را بازپرداخت می کند. ارائه دهندگان همچنین 4 درصد اضافه بر آن قیمت فروش را برای هزینه های ذخیره سازی و جابجایی دریافت می کنند.

قبلاً تولیدکنندگانی که با چنین توافقاتی موافقت نمی کردند، این امکان را داشتند که داده های میانگین قیمت فروش خود را ارسال کنند. اما از ژانویه، طبق قانون جدید فدرال، تولیدکنندگان داروها و بیولوژیک‌های قابل پرداخت تحت بخش B بدون توافقنامه تخفیف Medicaid باید داده‌ها را گزارش کنند.

 

منبع: fiercehealthcare

 

همچنین بخوانید:

38 درصد از بیماران در سال 2022 مراقبت های مجازی را دریافت کرده اند

پیشرفت در پزشکی از راه دور در سال 2022 در راه است

ارائه مراقبت های بهداشتی از راه دور در طول همه گیری کرونا

بالا