برگزاری انتخابات الکترونیک هیأت مدیره و بازرس انجمن علمی پزشکی از راه دور ایران

بسمه تعالی

نظر به تصویب مجمع عمومی و هیئت مدیره محترم انجمن علمی پزشکی از راه دور ایران و تصویب کمیسیون انجمن‏‏‏‏ های علمی وزارت بهداشت، انتخابات هیئت مدیره و بازرس این انجمن علمی به صورت الکترونیک برگزار می‌گردد.

لطفاً اعضاء محترم با مرور رزومه و برنامه هر یک از کاندیداها، نسبت به ایشان آشنایی کافی پیدا کرده و از ساعت ۱۵ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۳:۴۵ همان روز با انتخاب گزینه شرکت در انتخابات، انتخاب نامزدهای مورد نظر و وارد کردن کد تأیید، نسبت به ارسال آراء اقدام نمایند.

کد تأیید شرکت در انتخابات به دو صورت از طریق ایمیل و از طریق پیامک قابل دریافت بوده و لذا اعضاء محترم از صحت اطلاعات شماره همراه و ایمیل خود پیش از آغاز انتخابات اطمینان حاصل نمایند.
 اعضاء محترمی که  تا ۲۴ ساعت قبل از شروع فرایند انتخابات کلمه عبور خود را ریست کرده‌اند (کلمه عبور آنها کد ملی باشد) و آن را تغییر نداده‌اند در زمان انتخابات  امکان ورود به بخش انتخابات را نخواهند داشت، سایر اعضاء محترم نیازی به تغییر کلمه عبور قبل از انتخابات ندارند.

 لذا اکیداً تقاضا می‌شود چند روز قبل از انتخابات ضمن مرور سوابق و برنامه‌ها و آشنایی بیشتر با نامزد‌های انتخاباتی کلمه عبور خود را از طریق گزینه " کلمه عبور خود را فراموش کرده‌ام " درخواست نمایید یا اگر کلمه عبور خود را ریست کرده‌اید (به کد ملی تغییر داده‌اید)، به رمزی غیر از کد ملی تغییر داده و نسبت به  بازبینی و در صورت نیاز اصلاح اطلاعات موجود در صفحه اختصاصی خود بویژه ایمیل و شماره تلفن همراه خود اقدام بفرمایید. 

اگر خط تلفن همراه شما قابلیت دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را نداشته باشد از طریق پیامک، "کد تایید" را دریافت نخواهید کرد. لذا حداقل ۲۴ ساعت قبل از شرکت در انتخابات لطفاً با ارسال عدد ۲ به ۸۹۹۹ در مورد خطوط همراه اول و یا عدد ۲ به ۵۰۰۵ در مورد خطوط ایرانسل، قابلیت دریافت پیامک تبلیغاتی را برای تلفن همراه خود فعال کنید. 
در صورت وجود هر گونه مشکل ابتدا سوالات پرتکرار انتخابات را مطالعه بفرمایید و اگر پاسخ سوال خود را نیافتید در گروه مجازی زیر عضو شده و مشکل خود را مطرح بفرمایید.

عضویت در گروه واتس اپی رفع مشکلات

خواهشمند است اعضاء محترم به نحوی مدیریت بفرمایند که در ساعات اولیه دوره زمانی تعیین شده نسبت به شرکت در انتخابات اقدام کرده و شرکت در انتخابات را به دقایق پایانی مهلت تعیین شده موکول نفرمایند.

توجه: جهت مشاهده نتایج ارزشیابی سال ۱۳۹۸ این انجمن علمی اینجا کلیک کنید.

 

منبع:ima-net.ir

 

بالا