آشنایی با متاورس و دو راه پرسود در این حوزه

من (نویسنده Mark Clark)به اندازه کافی بزرگ شده ام که به عنوان صاحب یک کارگاه زمانی را به یاد بیاورم که با نماینده فروش دفترچه تلفن محلی خود می نشستم تا بفهمم چقدر تبلیغی را قرار می دهم. در آن روزها، استراتژی اصلی بازاریابی این بود که یا یک تصویر رنگی غول‌پیکر داشته باشید یا نامی برای خود انتخاب کنید که با A شروع می‌شد تا بتوانید به ترتیب حروف الفبا در لیست اول ظاهر شوید. اون روزای ساده بود!

مدیریت حضور شما در عصر دیجیتال چندان ساده نیست. در 18 ماه گذشته که روی یک پروژه فناوری با شرکت‌های سراسر جهان کار می‌کردم، بینش‌هایی در مورد Metaverse، آزمایش مجازی و پزشکی از راه دور جمع‌آوری کرده‌ام که می‌خواهم آن‌ها را به اشتراک بگذارم تا بهتر بفهمم چگونه این نوآوری‌ها می‌توانند به یک عمل مراقبت از چشم کمک کنند. برای تبدیل شدن به سود بیشتر

 

متاورس چیست؟

Metaverse معمولاً به عنوان نسل بعدی فناوری مجازی تعریف می شود. Wired اخیراً چگونه این اصطلاح را تعریف کرده است: به طور کلی، فناوری‌هایی که متاورس را تشکیل می‌دهند می‌توانند شامل واقعیت مجازی باشند  که با جهان‌های مجازی پایدار مشخص می‌شود که حتی زمانی که شما بازی نمی‌کنید به وجود خود ادامه می‌دهند - و همچنین واقعیت افزوده که جنبه‌ها را با هم ترکیب می‌کند. از دنیای دیجیتال و فیزیکی با این حال، نیازی نیست که آن فضاها منحصراً از طریق VR یا AR قابل دسترسی باشند. یک دنیای مجازی، مانند جنبه‌هایی از Fortnite که می‌توان از طریق رایانه‌های شخصی، کنسول‌های بازی و حتی تلفن‌ها به آن دسترسی پیدا کرد، می‌تواند متاثر باشد.

از زمان رونق فناوری در دهه نود، شرکت‌ها می‌خواستند از چیز بزرگ بعدی در فناوری سرمایه‌گذاری کنند. و در حالی که متاورس ممکن است یک اعلامیه بزرگ باشد، من در مورد خود متاورس هیجان‌زده نیستم. من پیش‌بینی نمی‌کنم که ما به این زودی از انسان بودن دست بکشیم تا آواتارها را در زندگی روزمره جایگزین کنیم، یا با آخرین تلاش برای چیزی مانند عینک شکست خورده گوگل قدم بزنیم.

با این حال، من به شدت به پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که از Metaverse حاصل می‌شود علاقه‌مندم. شرکت‌هایی که در Metaverse شرکت می‌کنند نرم‌افزاری دارند که من در سال گذشته در کارم روی آزمایش مجازی استفاده کرده‌ام. بسیاری از این شرکت ها منبع باز هستند و نیاز به بودجه و توسعه دارند. شرکت‌هایی مانند Blender که یک نرم‌افزار مدل‌سازی سه‌بعدی منبع باز است، اکنون به جریان اصلی‌تر تبدیل می‌شوند و بودجه خوبی نیز دریافت می‌کنند. این برای مطب متوسط ​​​​چشم به چه معناست؟ این بدان معناست که به مرور زمان به دست آوردن و تنظیم دارایی های سه بعدی فریم ها آسان تر می شود.

تولیدکنندگان کامپیوترهای خانگی تحت فشار قرار خواهند گرفت تا رایانه‌های شخصی را با سخت‌افزار مناسب طراحی کنند تا بتوانند دارایی‌های سه بعدی را مشاهده کرده و مدل‌سازی کنند، زیرا Metaverse رایج‌تر می‌شود. این به معنی رساندن یک داروخانه مجازی بیشتر در دسترس یک دفتر معمولی و همچنین تجربه بهتر مشاهده برای کاربر نهایی است.

مطالعه اخیر Piplsay به این نتیجه رسید که خریداران آنلاین از گزینه های آزمایش مجازی به عنوان بخشی از تجربه خود لذت می برند. ii این ممکن است به زودی به بخشی مورد انتظار از هر سایت تجارت الکترونیک تبدیل شود و پیشرفت های فناوری Metaverse به این امر کمک می کند.

 

آزمایش مجازی

در روزهای قدیم که قبلاً به آن اشاره کردم، مصرف‌کنندگان اغلب آگهی دفترچه تلفن را بر اساس بزرگی تصویر در بخش تجارت قضاوت می‌کردند. مصرف کننده امروزی به یک سفر آنلاین معنی دار علاقه مند است و معادل تبلیغات دفترچه تلفن بزرگ امروزی یک وب سایت پویا است که ابزارهای کاربری را که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند ارائه می دهد.

همانطور که هر هفته با متخصصان مراقبت از چشم و توسعه دهندگان وب در سراسر جهان صحبت می کنم، آنها را به چالش می کشم تا سایت های موفقی را که به طور منظم استفاده می کنند بررسی کنند و آنها را با پیشنهاد فعلی خود مقایسه کنند. در حالی که ممکن است بخشی از یک وب سایت با بیوگرافی کارکنان و اطلاعات مربوط به خشکی چشم گنجانده شود، این موارد نباید در جلو و مرکز وب سایت شما قرار گیرند.

مصرف کننده امروزی اغلب در سایت شما حضور دارد زیرا می خواهد اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما یا نیازهای فوری مراقبت از چشم خود را سریعتر از یک تماس تلفنی پیدا کند. آن‌ها می‌خواهند فوراً بفهمند چگونه می‌توانند عینکی را که پسرشان امسال برای سومین بار در مدرسه شکسته است، جایگزین کنند یا اینکه چگونه برای معاینه چشم برنامه‌ریزی کنم تا دخترم برای رفتن به دانشگاه است؟ آنها همچنین ممکن است بخواهند فریم های دفتر شما را بدون مبارزه با ترافیک مشاهده کنند.

من روش هایی را برای ایجاد سفرهای ساده و معنادار مشتری در وب سایت آنها تشویق می کنم. همانطور که آمازون ممکن است فرض کند که من به هدایای تعطیلات کمتر از 20 دلار برای مبادله هدایایی آتی یا دستکش های حیاط کاری در بهار نیاز دارم، دفاتر مراقبت از چشم باید نیازهای بالقوه مصرف کننده خود را به صورت آنلاین پیش بینی کنند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که پیشنهادات خود را بیش از حد پیچیده نکنید. دفتر شما نیازی به ارائه موجودی کامل شما به صورت آنلاین ندارد تا مصرف کنندگان گم شوند یا گیج شوند. اگر برای شما سخت است که تصاویر دوبعدی را در سایت خود نگه دارید، تصور کنید چقدر سخت خواهد بود که دارایی های دوبعدی و سه بعدی را با موجودی فریمی که دائماً در حال تغییر است قرار دهید.

در عوض، روی پیشنهادات ساده‌ای تمرکز کنید که با آنچه مصرف‌کننده به‌احتمال زیاد در جستجوی آنلاین است مطابقت دارد. شاید آنها به یک جفت جایگزین سریع یا یک جفت دوم برای سرگرمی نیاز داشته باشند. تمرکز بر این نیازها در دو بعدی و آزمایش مجازی سه بعدی شما نه تنها باعث صرفه جویی در کار زیادی برای کارکنان شما می شود. نرخ جذب بهتری را در وب سایت شما به همراه خواهد داشت.

 

پزشکی از راه دور

این یک موضوع بسیار بحث برانگیز در بین پزشکان است. بحث و جدل پیرامون این موضوع تقریباً به همان اندازه قطبی است که بپرسید چه کسی نارگیل دوست دارد؟ در محصولات پخته شده خود در تعطیلات. بسیاری از گزارش‌های مربوط به همه‌گیری اخیر نشان می‌دهد که بیماران به طور فزاینده‌ای از پزشکی از راه دور رضایت دارند. پیشرفت‌های فناوری اخیر، و آنهایی که از متاورس خارج شده‌اند، فقط کیفیت بالقوه تجربه را افزایش می‌دهند.

اما درست مانند مدیریت تصاویر در وب سایت خود، مجبور نیستید با ارائه کل خدمات امتحانی خود غوطه ور شوید. همه گیری به ما آموخت که نه تنها انجام برخی کارها به صورت مجازی امکان پذیر است، بلکه برخی از این کارها ممکن است باعث صرفه جویی در زمان و فضای اداری شود. شرکت های بیمه به سرعت از مدل های بازپرداخت برای مراقبت از راه دور استقبال می کنند. در حالی که ممکن است یک معاینه آنلاین کامل فوندوس به نفع هر یک از طرفین نباشد، شاید منطقی باشد که پیگیری قرمزی چشم از راه دور در دسترس باشد.

 

نتیجه

من دفاتر مراقبت از چشم را تشویق می‌کنم که برای حضور دیجیتالی خود غرق نشوند، یا اهداف خیلی بزرگی را تعیین نکنند. بر آنچه برای نیازهای مصرف کننده و جریان دفتر کار منطقی است تمرکز کنید. اخبار فناوری های نوظهور و داستان های موفقیت آمیز از مطب هایی با جمعیت شناسی بیماران متفاوت از خود شما ممکن است برای مطب خاص شما مناسب نباشد. بله، عادات مصرف‌کننده به‌طور چشمگیری در حال تغییر است، اما شما می‌توانید با ایجاد تغییرات ساده و در عین حال قدرتمند، خود را با حضور دیجیتال خود هماهنگ کنید.

 

منبع: reviewob

 

همچنین بخوانید:

راه حل های سلامت از راه دور: 15 روند برتر برای سال 2022

پزشکی از راه دور برای بسیاری از شرایط سلامتی به خوبی ویزیت حضوری کارایی دارد

آینده پزشکی از راه دور در سال 2022 چه می تواند باشد؟

 

بالا